26 lipca 2016

L'Oréal Paris: False Lash Wings Sculpt Mascara- pogrubiający tusz do rzęs

Hej,
jak minął weekend?  Powiadają jaki początek tygodnia taki cały tydzień zatem ja dziś przychodzę  do was  z moją ulubioną kategorią kosmetyczną  :)
Jako maniaczka pięknych rzęs oraz tuszy do rzęs chciałabym podzielić się z wami opinią na temat jednego z tuszy. Dzisiejszym bohaterem postu jest pogrubiający tusz do rzęs z firmy L'Oréal Paris - False Lash Wings Sculpt Mascara.


Tusz kupiłam na promocjach rossmannowskich za ok. 30 zł. Uwielbiam tusze do rzęs i dlatego też byłam bardzo ciekawa właśnie tego produktu. Tusz posiada dość nietypową szczoteczkę do rozczesywania rzęs. Jest to szczoteczka silikonowa,  jednostronna posiadająca dłuższe i krótsze włoski.


Kształt szczoteczki oraz jej włoski mają na celu precyzyjne dotarcie do rzęs od samej ich nasady nadając efekt "Tight Line", czyli wypełnić linię rzęs zagęszczając  rzęsy tak jak przy użyciu kredki. Trzeba przyznać, że aby móc cieszyć się z pięknych, pogrubionych, rozczesanych i nie posklejanych rzęsach trzeba nauczyć się pracować z tą szczoteczką. Na początku wcale nie jest to takie łatwe do zrobienia, ale też nie jest niemożliwe. Sama musiałam się tego nauczyć ;), ale teraz jestem zadowolona z efektu jaki pozostawia na moich rzęsach.


Maskara ma właściwą formułę, z którą można pracować na rzęsach do uzyskania zadowalającego nas efektu. Szczoteczka nakłada tusz idealnie, zaznacza linię rzęs, pięknie je wydłuża  oraz pogrubia. Nie osypuje się w ciągu dnia. Bardzo łatwo i szybko się zmywa. Nie rozmazuje się w czasie demakijażu oczu. Jednak lepiej i taniej jest ją kupić przez internet niżeli stacjonarnie.



Moim zdaniem jest jedną z lepszych maskar, jakie kiedykolwiek używałam. Uwielbiam efekt jaki powstaje na rzęsach. Mam też kilku innych ulubieńców, ale o tym innym razem ;)
A wasze jakie są ulubione tusze do rzęs???

Pozdrawiam bardzo serdecznie - Madzia :)

10 komentarze

  1. Lubię tusze L'oreal :) Są to jedne z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tusze FM, ale może pora zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto jest coś zmienić w życiu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia. Ja ciągle mam problem z maskarą mam tak cienkie i krótkie rzęsy że nie jest łatwo je wymalować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są długie i cienkie... Jak widać tusz ten ładnie je podkreśla, pogrubia i podkręca :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Efekt jest NAPRAWDĘ MEGA. I koniecznie muszę tą maskarę przetestować. A rzadko pozwalam sobie na sprawdzanie takich nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam, ale efekt bardzo fajny. 😊 Trzeba wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za pozostawione komentarze :)
Odwdzięczam się za każdą obserwacje - tylko daj mi znać :)
Kwadrans dla Ciebie jest miejscem, które tworzymy razem :)