5 września 2016

Red Lipstick Monster „Tajniki makijażu”

Witajcie,
w ten deszczowy i brzydki dzień chciałabym podzielić się z wami moją recenzją na temat książki z cyklu beauty book, a mianowicie książką napisaną przez Red Lipstick Monster, czyli Ewę Grzelakowską-Kostoglu „Tajniki makijażu”. Książka ta robiła niesamowitą furorę pod koniec zeszłego roku i z pewnością nie jedna z nas otrzymała ją na Mikołajki bądź pod choinkę.


Książka jak już wspomniałam wcześniej napisana została przez Ewę Grzelakowską-Kostoglu, znaną częściej w świecie wirtualnym i nie tylko jako Red Lipstick Monster, która prowadzi z powodzeniem swój kanał na You Tube, gdzie się dzieli swoimi trikami i poradami makijażowymi. 


Książka jest wydana w twardej okładce. Liczy 187 stron, które zawierają piękne oraz kolorowe zdjęcia. "Tajniki makijażu" są uniwersalnym zbiorem podstawowych porad makijażowych, które przydadzą się każdej kobiecie, która właśnie rozpoczyna przygodę z makijażem i dla kobiet, które chcą utrwalić bądź uporządkować swoją wiedzę.  


Swoją książkę dostałam w prezencie. Szczerze mówiąc mam do niej mieszane uczucia. Książka sama w sobie jest ok. ale szczerze mówiąc myślałam----> wróć oczekiwałam czegoś więcej. Liczyłam, że pewne kwestie będą bardziej rozwinięte, a nie tylko lekko muśnięte. Troszkę przeszkadzały mi zdjęcia zawarte w książce, które były zniekształcone przez przerwę między stronami. Troszkę odciągały mnie od czytania. Jednak mimo to książkę czyta się łatwo i przyjemnie. Napisana jest przystępnym językiem, który trafia do każdej z nas. Nie trzeba studiować wizażu by móc odgadnoąć co autorka ma na myśli. Wskazówki i porady zawarte tam są uniwersalne. Nie trzymają się sztywnie jakiś ram. Przykładowo pędzel do różu może być wykorzystywany do czegoś innego niżeli tylko i wyłącznie do różu. Wszystko zależy od nas i naszej wyobraźni.  Dla każdego kto subskrybuje kanał Ewy treść książki nie będzie obca. Wiele rad jest powielana z kanału Red Lipstick Monster na You Tube.

Czy polecam tą książkę? 
Myślę, że tak choć jak wspomniałam już wcześniej mam mieszane do niej uczucia... Powiem tak: sama sobie bym jej nie kupiła, ale jakbym miała możliwość jej pożyczenia od przyjaciółki i przeczytania to oczywiście jak najbardziej bym to zrobiła :)

Dajcie znać czy czytałyście ją i oczywiście jakie są wasze odczucia. 

Pozdrawiam serdecznie - Madzia :)

8 komentarze

  1. Bardzo fajna i konkretna recenzja :) Co do książki ...miałam okazje ja 'przekartkować' i uważam,ze można w niej znaleźć kilka przydatnych porad :)

    zapraszam do siebie https://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) byłam odwiedziłam i ślad po sobie zostawiłam ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Już jakiś czas temu ciekawiła mnie ta książka - w końcu pewnie ją kupię :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej opinii na jej temat :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mam ją i również dostałam w prezencie :) Jak dla mnie treści które są w niej zawarte bez problemu znajdziemy w internecie jednak i tak bardzo się cieszę że mam książkę takiej osoby jak RLM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak :) ja również cieszę się z książki :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Jeszcze nie czytałam :) Może kiedyś wpadnie mi w rączki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję to przeczytaj Madziu :) Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo serdecznie dziękuję za pozostawione komentarze :)
Odwdzięczam się za każdą obserwacje - tylko daj mi znać :)
Kwadrans dla Ciebie jest miejscem, które tworzymy razem :)