28 czerwca 2016

Słowem wstępu :)

Cześć Wszystkim,
witam Was bardzo serdecznie na moim blogu. Nie jest to mój pierwszy blog, prowadziłam już podobny o przybliżonej tematyce. Jednak z wielu różnych powodów nie udało mi się go kontynuować. Później ciężko i trudno było mi znów wrócić do niego. Potrzebowałam czasu, pomysłu na siebie oraz  na bloga. Chciałam zacząć wszystko od nowa, od podstaw. Wiem, że blogowanie nie jest tylko "widzi mi się", lecz jest ciężką i absorbującą pracą. Myślę, że każdy aktywny bloger się pod tym podpisze.

Kim jestem?
Nazywam się Magdalena Szymeczek.  Jestem  niepoprawną  romantyczką, która stoi u progu zmiany cyferki z 2 na 3, młodą żoną.  Od roku opiekunką wspaniałej kotki o imieniu Słodka, od 2007 roku sportowcem- ale o tym może innym razem.

O czym będzie ten blog?
Będzie to blog o tematyce lifestylowej, w którym będę poruszać tematykę kosmetyczną, pielęgnacje ciała, recenzję kosmetyków, mój własny styl życia, troszkę może o siłowni i gotowaniu, a także nie zapomnę wspomnieć o mojej kotce Słodkiej. Dlatego  też jest to blog pisany z pasją i o pasji. Nie jestem ekspertem w żadnej dziedzinie, lecz ogromną pasjonatką kosmetyków oraz ćwiczeń na siłowni, a także czasem zdarza mi się eksperymentować w kuchni. Najbardziej lubię tradycyjne polskie jedzenie i wymyślone przeze mnie potrawy ;)

Myślę, że każdy z nas znajdzie w nim coś dla siebie.

Wiec zapraszam serdecznie do czytania, komentowania oraz obserwowania bloga. Będzie mi bardzo miło i z pewnością będzie to kop do jeszcze większej pracy nad blogiem.

Pozdrawiam  was serdecznie razem ze Słodką - Madzia




2 komentarze

  1. Witaj Madziu, bardzo miło się z tobą na blogspocie przywitać :)
    Buziaki dla Ciebie i Słodkiej :) Ładne imię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za tak miłe powitanie :) Buziaczki dla Ciebie Kochana Taniko :*

      Usuń

Bardzo serdecznie dziękuję za pozostawione komentarze :)
Odwdzięczam się za każdą obserwacje - tylko daj mi znać :)
Kwadrans dla Ciebie jest miejscem, które tworzymy razem :)